Firmaaftale

-Mid laser behandler effektivt akutte og langvarige skader!
MID laser behandling er smertefri behandling til dem der har en akut skade, en længerevarende betændelsestilstand, en smertefuld inflammation eller kroniske smerter.
Akutte skader heler hurtigt 2 - 4 behandlinger er som regel nok.

Akutte skader forsvinder hurtigt med MID laser - Målet er, at dine medarbejdere kommer hurtigt tilbage på job!
  • Dine ansatte kan undgå lange behandlingsforløb.
  • Dine ansatte kan kombinere MID laserbehandling med andre slags behandlinger som f.eks. fysioterapi og kiropraktik.
  • Dine ansatte får færre sygedage.
  • Dine ansatte kommer HURTIGERE tilbage på job.

Fakta om skade behandling!
  • Ved akutte skader accelererer MID laser den naturlige helingsproces ved en akut skade fra uger til dage. Helingstiden reduceres op til 75 % når du begynder behandlingen straks efter skaden er sket.
  • Laserterapi er ekstremt effektivt ved alle akutte skader.
  • MID laser centrerer skaden efter blot en behandling, derved kan skaden hurtigt heles.
  • I modsatning til mange andre metoder kan laserbehandling med fordel udføres i tilfælde af akut skade, betændelse og hævelse.
  • Laserterapi accelererer alle faser af den naturlige helingsproces, hævelsen fortager sig og smerten dæmpes.
  • Normal funktion af den skadede legemsdel genvindes meget hurtigt. Jo hurtigere laserterapien kan sættes ind efter skadens opståen, jo mere dramatisk er virkningen.
  • Hvis laseren anvendes umiddelbart efter skaden er sket, kan man opleve, at der næsten ikke opstår hævelse, og skaden vil være ophelet på ganske få dage.
Er din medarbejder kommet til skade?
Er min anbefaling at få bestilt tid til MID laser behandling, så du hurtigt kan få det din medarbejder tilbge på job.

Min anbefaling er, at du får MID laserbehandling med 2-3 dages mellemrum eller 3 dage i træk, derefter en uge imellem.

Derved få du din normale funktion af den skadede legemsdel genvundet meget hurtigt.
2 - 4 behandlinger er som regel nok.

Forstuvninger heler fuldstændigt op på 5 - 6 dage.

Fibersprængning smerter og hævelser mindskes ca 75 % efter 1 behandling.

Har du en gammel skade eller kroniske smerter?
Er min anbefaling at du får MID laserbehandling 2 gange om ugen, de første 2 uger. Derefter 1 gang om ugen.
Mange er kommet af med deres smerter fra gamle skader med MID laserbehandling.

Med en firmaaftale vil du øge tilfredsheden blandt dine ansatte og sænke antallet af sygedage? - Det er personalepleje, der betaler sig!

En behandlingsordning tilrettelægges individuelt med den enkelte virksomhed.
Vi sammensætter ordningen individuelt i samarbejde med den enkelte virksomhed, for at sikre os at i får den størst mulige effekt af ordningen.

I bestemmer selv om firmaaftalen skal betales af medarbejderen eller af virksomheden.
MID laser klinik har lokation i Hørsholm og i Frederiksværk.

Herunder er der eksempler på hvordan en firmaaftale kan fungere:

1. Virksomheden betaler for behandlingen:
  • Medarbejderen bestiller selv en tid hos MID Laserklinik.
  • Virksomheden modtager en samlet månedsfaktura for månedens behandlinger.

2. Medarbejderne betaler selv for behandlingen:
  • Medarbejderen bestiller selv en tid hos MID Laserklinik.
  • Medarbejderen afregner selv med MID Laserklinik.

3. Jeg kommer til jeres virksomhed og behandler til en fast aftalt pris.
  • I sørger for booking af personale indenfor den aftalte tid jeg behandler hos jer.

Udtalelse fra Ingels & co om firmaaftale med MID laser:

I vores firma tilbyder vi med stor succes laser-terapi til vores medarbejdere, hvis de f.eks. får en overbelastningsskade.

Vores oplevelse er, at det oftest er en væsentlig mere effektiv behandlingsform end den, som tilbydes via vores sundhedsordningen.

Det betyder færre sygedage til gavn for både medarbejder og virksomhed.

Derudover minimeres/undgås ’skader’, som følge af kompensation.

Som eksempel kan nævnes et overstrakt knæ, som lægen vurderede til en sygeperiode på ca. tre uger.

Efter to behandlinger hos Dorte, var medarbejderen på job efter én uge.

Vi kan varmt anbefale behandlingsmetoden og Dorte som behandler.

Ingels & Co
"Dorte er utrolig kompetent i hendes behandlinger, man ved med det samme at hun har styr på tingene, hvilket gør man slapper af og har ro i maven over man tog den rigtigte beslutning at vælge Mid laser Klinik.
Hun skal have ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️stjerner fra mig"

Jesper

Hvad kan behandles med MID laser:

• Smerter
  • Spændinger
  • Inflammationer
  • Betændelsestilstande
  • Skader
  • Cirkulation
  • Sårheling
  • Bivirkninger og immunforsvar ved cancer
  • Heling og bedre bevægelighed efter operation
  • Frossen skulder
  • Fibersprængning
  • Akutte skader
  • Forstuvning
  • Overbelastningsskader
  • Forstrækning
  • Hælspore
  • Golfarm
  • Tennisalbue
  • Musearm
  • Iskiassmeter
  • Knoglebrud
  • Knæskader
  • Hævelser
  • Ledbåndsskader

MID laser er ekstrem effektiv.
MID laser arbejder ikke som andre lasere. Den arbejder mere intentivt og er "kold" hvilket gør, at man kan arbejde længere tid på samme område.
MID laser kan ikke gøre skade eller give dig forbrændinger.

Kan MID laser bruges sammen med andre former for behandling?

Du kan undgå lange behandlingsforløb.

Du kan kombinere MID laserbehandling med andre slags behandlinger som f.eks. fysioterapi og kiropraktik.

Du kan undgå lange behandlingsforløb ved at kombinere MID laserbehandling med andre slags behandlinger som f.eks. fysioterapi og kiropraktik.

Det er et godt supplement til anden behandling i smerte, hævelse, postoperativ helbredelse og akutte problemer som kramper og smertefuld betændelse.

Da behandling ikke er smertefuld og ikke-invasiv (dvs. ingen nålepenetration eller lignende gennem huden), kan folk, der er bange for nåle, også have et alternativ til akupunktur til behandling af smerte.

Derudover er det blevet observeret, at mange problemer, der har været vanskelige at behandle med en anden type behandling, kan reagere positivt på laserbehandling.

Vil MID laser behandling hjælpe mig?
Der er aldrig en aktuel facitliste over hvor effektivt det er for den enkelte - men i listen over problemstillinger har jeg altid formået enten af fjerne problemet helt, eller som et minimum afhjælpe det så meget at det blev tåleligt at leve med.

Selv om det er lang tid siden smerten eller skaden er opstået (såsom måneder eller år) er der en god chance for, at metoden hjælper.

Gør det ondt? Hvordan føles en behandling?
Behandlingen er ikke ubehagelig. Ofte mærker man intet. Lejlighedsvis føles en mild, lindrende varme eller prikken.

Hvor mange behandlinger skal der til?
Er din skade mindre
end 3 måneder gammel, skal du regne med 2-6 behandlinger fordelt over 1-2 behandlinger om ugen.

Er din skade mere end 3 måneder gammel, skal du regne med 3-10 behandlinger fordelt over 1-2 behandlinger om ugen.

Før behandling påbegyndes, tages skadenshistorien, samt lægens vurdering - for at forstå hvilken slags smerte det drejer sig om.

Hvor stor er chancen for at blive rask?
Ved behandling hvor man ved, at kold laser giver god effekt,
regner man med, at ca. 90% bliver helt raske eller meget bedre.
Forudsat at den rette laser anvendes, og at terapeuten har gode kundskaber.

Hvor lang tid går der, før der er effekt?
Du vil ofte kunne føle en bedring (normalt smertereduktion) allerede efter den første behandling.
Nogle gange vil der ikke kunne registreres en bedring ved de første behandlinger. Dette betyder ikke, at der ikke sker noget. Hver behandling er kumulativ, og i nogle tilfælde ses resultater derfor først efter 3 eller 4 behandlinger.
Fakta om skade behandling!

Laserterapi er ekstremt effektivt ved alle akutte skader.
MID laser centrerer skaden efter blot en behandling. Derved kan skaden hurtigt heles.

2 - 4 behandlinger er som regel nok og du kan komme tilbage til din sport.

Forstuvninger heler fuldstændigt op på 5 - 6 dage.

Normal funktion af den skadede legemsdel genvindes meget hurtigt.

Book tid online
Gavekort