Smertelindring/spændinger

Behandlingen er særdeles effektiv ved almindelige muskelspændinger, da den går dybere end almindelig massage tillader og har en umiddelbar muskelafslappende effekt som kan mærkes med det samme.

Smerter der kan behandles med laser:
  • Frossen skulder
  • Iskiassmeter
  • Knæsmerter
  • Nakkesmerter/spændinger (se linket vindenskab.dk)
  • Lændesmerter
  • Kæbespændinger
  • Mavesår
  • Springfinger
  • Håndledssmerter
  • Bækkenløsning
  • Menstrationssmerter
  • Smerter efter Kemoterapi og strålebehandling

Knæsmerter - selv gamle skader behandles meget effektivt med MID laser.

Der er aldrig en aktuel facitliste over hvor effektivt det er for den enkelte - men i listen over problemstillinger har jeg altid formået enten af fjerne problemet helt, eller som et minimum afhjælpe det så meget at det blev tåleligt at leve med.

Er din skade mindre end 3 måneder gammel, skal du regne med 2-6 behandlinger fordelt over 1-2 behandlinger om ugen.
Er din skade mere end 3 måneder gammel, skal du regne med 3-10 behandlinger fordelt over 1-2 behandlinger om ugen.
En væsentlig ting for at behandlingen virker er, at man gennemfører hele behandlingsforløbet.

Før behandling påbegyndes, tages sygdomshistorien, samt lægens vurdering - for at forstå hvilken slags smerte det drejer sig om, det styrer derefter strategiens valg i laserbehandling.
Det er vigtigt at vide, hvor smerten kommer fra for at behandle det rette sted og få klare resultater fra behandling, helst på et tidspunkt.

Fakta om smertebehandling!

Smertelindring - kan forekomme straks eller et par timer efter behandlingen.
Smertelindring er selvfølgelig en positiv og ønsket effekt.

Til smertelindring, er det vigtigt at undgå overbelastning.
  Nogle mennesker kan reagere med træthed umiddelbart efter eller et par timer efter behandlingen.

Dog kan man generelt sige, at den dag, du får den behandling bør afholde sig fra særlig intens fysisk aktivitet eller tung, eksplosiv belastning af generende område.
Dette er for at undgå overbelastning.

"Jeg var fuld tilfreds med dine behandlinger. Jeg havde en låst skulder, med en nerve i klemme. Det blev godt efter få behandlinger. Vender tilbage, hvis det kommer igen, det var bedre end kiropraktor behandling. Mange tak, det var godt med laser behandling."

Charlotte
Ofte stillede spørgsmål om laserbehandling
Book tid online
Om Mid Laser