MIDCARE - laseren til dig med kroniske smerter

MIDCARE er en medicinsk kold laser designet til at behandle muskler, led og sener.

Laseren er nem at anvende, sikker og effektiv.
Gigt / inflammatoriske lidelser
Det er videnskabeligt bevist at Reumatiskbesvær (gigt) påvirkes positivt af laserbehandling både i almindelighed og lokalt.

Lider man af slidgigt eller leddegigt kan laserterapi tage meget af hævelsen i hænder, håndled, knæ eller andre steder.
Dermed lindres smerterne, og man får en bedre hverdag.

Laserbehandling er videnskabeligt studeret i flere lande og resultatet er publiceret i videnskabelige tidsskrifter.
Følgende resultater er registreret:

-Smerter og spændinger i f.eks ryg, nakke, skulder og knæ, ligesom migræne og andre hovedpine symptomer.

-Heling af idrætsskader som tennisalbue/arm, hælspore, forstuvninger og benbrud m.m  fremskyndes af laserbehandling.

-Orale lidelser: Der er store erfaringer med behandling mod betændelsestilstande, isninger, løse tænder, og mundtørhed.

-Andre problemer som med fordel kan behandles er bihulebetændelse, mellemørebetændelse,  akne, herpes og dårlig blodcirkulation.
Egenskaber og funktioner
MIDCARE er udviklet specifikt for at imødekomme kravene til sikker brug til privaten.

MIDCARE er udviklet og designet til behandling af mennesker og dyr.

MID laser er ekstrem effektiv.
MIDCARE arbejder ikke som andre lasere. Den arbejder mere intentivt og er "kold" hvilket gør, at man kan arbejde længere tid på samme område.
MIDCARE kan ikke gøre skade eller give dig forbrændinger.

Gør det ondt? Hvordan føles en behandling?
Behandlingen er ikke ubehagelig. Ofte mærker man intet. Lejlighedsvis føles en mild, lindrende varme eller prikken.

Hvor lang tid går der, før der er effekt?
Du vil ofte kunne føle en bedring (normalt smertereduktion) allerede efter den første behandling.
Nogle gange vil der ikke kunne registreres en bedring ved de første behandlinger. Dette betyder ikke, at der ikke sker noget. Hver behandling er kumulativ, og i nogle tilfælde ses resultater derfor først efter 3 eller 4 behandlinger.

MIDCARE starter kun, når den påføres med et let tryk i kontakt med huden.
En halvtransparent ring lyser med blåt lys for tydeligt at indikere, hvornår laserlyset er aktiveret. Feedback gives også i form af lyd, der indikerer, hvornår der er givet nok laserenergi, og det er tid til at skifte til et nyt behandlingssted.

MIDCARE er designet til at give god ergonomi i selvbehandling med en række forskellige grebmuligheder, og det vinklede forstykke er udviklet for at gøre det lettere at behandle forskellige dele af kroppen.

Materialerne er valgt med omhu for at skabe et produkt af høj kvalitet.

MIDCARE drives af 6 udskiftelige AAA-batterier med en batterilevetid på tre behandlingstimer.

Teknisk Data

MIDCARE 635